duminică, 16 august 2015

Cadouri personalizate








Până nu cu multă vreme în urmă, cele mai frumoase daruri ce le puteam meşteri erau dulcegăroase. Oamenii erau la dietă, nu preferau dulciurile?! Hop şi eu cu zece prăjiturele!


DIPLOME
Când am născocit prima diplomă pentru T. nu-mi imaginam câtă bucurie poate naşte o coală de A4 laminată. A purtat premiul Şi Dumnezeul peştilor şi-a adus aminte de mine prin toată casa. Un bărbat în maturitatea anilor se plimbă cu o foaie îngălbenită. Nicăieri nu e locul special de-l merită. Pân la urmă şade la vedere, într-un colţ de bibliotecă dar şi acuş, o lună după, o priveşte ştrengăreşte şi-i răspunde cu zâmbete largi.

Cea de a doua este deja publicată în fila de jurnal festivă a lui iulie.


O a treia mă aşteaptă să decernez  premiul Prietenarul aniversatului zilei.

Şi nu mă voi opri aci, asta-i sigur!


FOTOGRAFII ŞI  RAME FOTO

N-am dăruit-o cu mine în varianta prinţesă, ci cu familia în varianta paişpe ani de la nuntă

Nu mă pricep să prelucrez pozele în photoshop dar unele dintre cele mai frumoase daruri sunt fotografiile lucrate. Cândva, din întâmplare, am reuşit să transform aniversatul zilei într-un personaj de desen animat. Pentru anul acesta felicitarea cu urările de la mulţi ani va fi o fotografie trecută prin filtrul poster, acesta alb-negru pe care îl ador. 
Pentru rame manuale este plin internetul de tutoriale. Eu n-am avut timp la prima decât s-o accesorizez cu fire de sfoară. Dar deja am în cap vro 3 or 4 modele de testat.


VAZA CU FLORI
Se ia o sticlă, preferabil nu de bulion ca cea din imagine şi se începe joaca. 






 
Spray cu vopsea auto, dantelă, năsturel

Flori nemuritoare şi spice de grâu

Azi deja când trec pe lângă beţivi n-o mai fac cu indiferenţă, îs foarte atentă la recipientele ce li se clatină în mâini. Am în cap o colecţie de vro 5 or 6 modele diferite pentru T. din cutii de conserve şi borcane.

Spre deosebire de bibileala de la torturi, rezultatele trudelor ăstora nu-s atât de efemere şi uneori mulţumirile sunt uriaşe.
                                                       


2 comentarii:

  1. Eu iti foarte multumesc pentru cadoul neasteptat :* Am fost impresionata de ingeniozitatea ta si de faptul ca ai facut ceva personal si unicat doar pentru mine. Asa cadouri sa tot primesti ♥♥♥
    PS N-as fi refuzat si niste dulcegarii, dar multumesc ca nu ai trimis :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă inspiră grozav omul căruia îi pregătesc surpriza, adesea sunt şi eu impresionată de rezultate. Îţi pregăteam şi dukănite de eram în stare, da' nu-s, încă!

    RăspundețiȘtergere