vineri, 14 martie 2014

Lichidare totală de stocuri la Real Bacău



Se închide Real.
Se deschide Auchan.
Pentru mine-s tot un drac.
Îi mulţumesc dumnezeului care a dirijat astăzi amânarea încasării salariului! Chiar dacă asta înseamnă că pân amu n-am îndrăznit  a anunţa întârzierea  chiriei - pentru prima dată la casa cea nouă.

Ce vroiam a zice:
  1. Marţipan Dr Oetker - 6,61 lei. Abia aştept a începe lucrul cu el pentru darurile de Paşti!

2. Caietul Mayei  - 9,06 lei. O pândesc de când am regăsit-o în fruntea cărţilor boggerilor şi costa 34,99 lei. O să divulg amu o operaţiune ce-am brevetat-o. Când în sutele de cărţi găsesc una de-mi place şi nu-s bani o pitesc pe lângă ceva cărţos nevandabil. Aşa mi-am cumpărat toate volumele lui Asimov din seria Fundaţia cu câte 3 lei de după „Învăţăm să croşetăm”, amu Isabel Allende cu 9 lei şi de-o exista dreptate pe lumea asta în ultima zi de viaţă a lu Real recuperez de după “Îngrijirea plantelor de apartament” şi Dulciurile de poveste ale Oliviei Steer pe care le-am pitit la nivelul 18 lei. Oricum, îmi doresc ca Auchan să nu vândă cărţi, după 5 ani de Real nu mai am loc pentru ele. Şi nici farfurii, că nici pentru ele nu mai e spaţiu.

3. Între acte – Radu Beligan - 10,45 lei 

4. Doctor Goebbels Viaţa sinistră şi moartea sa – 7,96 lei

5. Bucşă în misiune 9,24 lei ce-l urmăresc pentru Ştefănuţ de la Crăciun pe când era 18 lei

6. Şort de bucătărie 5 lei. Îl modific într-un napron – 70x70 cm  pentru bucătăria mea cea mov.

-          Şi lu' Teo ce i-ai luat printre toate prostiile alea?! întreabă sor' mea mea şi mă' sa lor
-          Ce i-oi găsi pe 24, pân atunci nu mai am bani! Asta  de nu-mi ceri să renunţ la Radu Beligan pentru Bebi!

Amu înţelegi G. de ce n-am primit azi bani pentru tort?! Ştiam că am drum la loc de pierzanie şi că nu rezist niciunei ispite cu multe etichete.
Vă spuneam cum sâmbăta ce trecu am cheltuit ultimii bănuţi din buzunar pe lalale la Lidl, amu am lichidat şi cardul. Degeaba mă muştruluieşte sor mea că nu-s chibzuită, de eram vro risipitoare le lichidam concomitent, dar nu, eu cu mare grijă le-am programat la diferenţă de o săptămână în ceea ce ar fi trebuit să fie ziua de salariu.

Reviu c-un tort cum nu mai fu pân amu pe zambetania, unu de demonstrează făr de dubii că mărimea contează şi nu orice mărime ci chiar 20 de centimetri.
Asta de-oi avea cu ce mă lăuda,  i-am dat de ales între ori îl meşteresc  splendid or îl meşteresc splendid.

Să vă fie soare!

2 comentarii:

  1. Ce de chestiiii!!!! Si eu am prins o inchidere de-asta de Real la Sibiu si am cumparat o gramada: costume de inot pentru junioara, strampanei si sosetute pentru finutul bebelus, pantaloni de sport pentru mine, chiloti cu dantela (tot pentru mine, bineinteles), un cititor de carduri pentru calculator, jucarii, etc. Norocul meu ca am picat la promotia asta, totul la jumatate de pret, exact cand nu mai era aproape nimic de ales , ca altfel baga divort de mine sotul meu :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îs tare mândră c-am mai fost şi-n astă seară cu jumătatea de salariu întârziat ă dar n-am cumpărat decât pentru Teo o carte minunată cu graiul animalelor. Am ascultat-o deja de 5 ori în juma de ceas, pân ajung la Focşani sper să nu rămână făr de baterii. Mai sunt 3 zile până-l închide dar hăinuţele pentru copii şi detergenţii încă nu-s la reduceri (cam astea mă interesează pe mine, cărţi nu mai sunt de niciunele).

      Ștergere