miercuri, 27 noiembrie 2013

Mickey Mouse



Blog părăsit.  Aşa  sună zambetania zilele astea. Meşteresc făr de izbânzi măreţe. Nu că  asta m-o poticnit vrodată să postez.
Când A. îmi ceru  pentru fetiţa ei 3 personaje Disney pe care eu n-am avut ocazia să le lucrez până acum şi după care tânjeam: Donald, Mickey si Minnie Mouse, am fost tare încântată! Ca sa fie limpede cât de uşor mi se împlinesc mie dorinţele, pe care apoi nu le pot duce să completez cu:  de fapt, ea o vrut iniţial  Tom şi Jerry,  cum aveam deja peripeţii  cu Tom ajuns la grădiniţă făr de ureche  şi Jerry făr de picioare (după 15 ore de muncă şoriceasco-pisicească), am refuzat.

Iubesc să meşteresc figurine pentru copii.
Mi-i o teamă cumplită să săvârşesc decoraţiuni pentru copii!
Tre sa fie identic, nu tre să semene, nu tre să răsară, tre să fie Ăla!

Un fel de Mickey Mouse.
Întâi să povestesc cum l-am ratat în 2 paşi.
Am tutorialul pe CDul primit cadou de la G. A obţine negru tuciuriu nu-s în stare cu pasta de zahăr, am încercat cu pasta de lapte praf  (50 gr lapte praf, 30 gr miere de albine, colorant negru gel). Ce nu-i negru şi pastă de lapte praf e fondant fodekor.
1. Duminică am meşterit pe seară părţile componente: picioare, mâini, corp, cap.


2. Luni dimineaţă când să le asamblez erau beton.  Fu imposibil de lipit or băgat scobitori de unire.
3. Luni pe amurgite iară: picioare, corp, cap, mâini. După vro 3 ceasuri încă nu erau uscate să le pot asambla făr de riscuri de deformări ulterioare. Le-am înfoliat peste noapte.
4. Marţi în zori  le-am asamblat  si m-am trudit cu pantalonii vro 2 ceasuri. Tot din petice i-am reuşit, ba nu intrau bocancii, ba turul nu-i acoperea fundul. Îmi trebe curs de croitorie musai!
5. Marţi seară o mână era ruptă din umăr. Am modelat alta şi i-am făcut faţa cum m-am priceput.


Despre cât de nepotrivită-i este proporţia în raport cu Donald făcutu şi Minnie nefăcuta  în episodul următor.

Am mari emoţii cum îl va primi Alexia.

Revin repede cu 5 paşi de ratare pentru Donald.  Garantez ratarea! De două ori am testat-o!
De supravieţuiesc o s-o-ncerc şi pe Minnie, cât poate fi de complicat?!

V-am spus că mă pregătesc pentru examenu' de cofetar?!
 În curând pe ecrane.

P.S. De amu primesc doar cereri pentru Hello Kitty!

2 comentarii:

  1. Ha ha ha comica mai esti Marie, multa multa munca dar pana la urma a iesit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu ştii foarte bine Irina câtă muncă, nu voi scrie despre asta. Ceea ce am constatat cu mare surprindere e că nu aş putea face asta nu zi de zi cum îmi imaginam că-mi doresc, nici măcar în fiecare săptămână. E proiectul la care am lucrat cel mai greu, m-am lecuit!

    RăspundețiȘtergere