luni, 10 iunie 2013

Tort cu trandafiri roz

 Pentru mama 56 îmi doream un tort elegant. Cum peste planurile mele o venit întâi expoziţia de dinozauri,  taman în ziua în care o trebuit să asamblez tortul. Apoi,  defecţiunile la conducta de gaz în preziua-n care erau de pregatit blaturile şi de terminat trandafirii. Am încercat să salvez evenimentul printr-un tort foarte mic, pe care trandafirii cei mari n-o picat proporţional şi prin pasta cu cacao. Mi-a plăcut foarte mult ce a ieşit. Dacă la torturile trecute aveam nevoie de 5-6 ore  pentru decorare, acesta a fost gata într-un ceas cu tot cu pastă.

Inginereştile:
- 1,25 kg
- 18 cm
- blaturi pandişpan subţire cu ouă de ţară şi crema de cacao cu stafide
- pasta de cacao din 6 linguri zeamă de lămâie, 1 lingură ulei de palmier, o lingură gelatină, 2 linguri miere, 200 gr zahăr pudră, 200 gr cacao.

Eu n-am gustat pasta acoperitoare, sor mea o crezut că-i ciocolată belgiană.
Am avut doar 3 blaturi subţiri, nu prea mi-a placut secţiunea, când le voi mai reuşi aşa de înalte voi folosi 4-5 blaturi.

4 comentarii:

  1. BRAVOOOOOO!!!!!!SUPERB!Simplu si de efect!VEzi ca stii sa faci torturi cu decoratiuni frumoase?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Tori! De-mi mai zici de o suta de ori asta, as putea ajunge sa cred si eu:))

      Ștergere
  2. Foarte frumos!!!! Miroase a trandafiri pe blogul tau ♥
    Ma omori cu pasta ata a ta :D Pana la urma o sa-i fac si eu felul luna viitoare :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Crisa! Oi, ce veste minunata! Abia astept luna viitoare!!

      Ștergere