vineri, 1 martie 2013

Mărţişoare din pastă de zahăr

De mă dumiream din vreme cât de uşor se fac, amu eram cu ele pe tarabe!
În juma' de ceas, bocind un blat Kinder ratat ruşinos, am pregătit 14 buc identice.
     N-am schimbat nimic la reţeta de pastă din zahăr a Lissei, dar e prima dată (din 2010)  când am putut s-o folosesc  nu a doua or a treia zi (mi se întărea beton după o zi  ), ci după o lună de la pregătire (e rămasă de la copacul înflorit).



Abia aştept să încep lăcrămioarele pentru un 8 martie şi o mamă soacră!


Să vă fie primăvara senină şi să-nfloriţi sănătoşi!

2 comentarii:

  1. Foarte faine ti-au iesit! Incepe de acum lucru pentru la anu, ca imediat trece :D

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am mai potolit, anu' asta taxa o fost 150 + 15/zi. D 'apai si pe astea tre sa le muncesc gratis?!:)

    RăspundețiȘtergere