marți, 8 noiembrie 2011

Bomboane din cafea


Săptămâna ce trecu lucrai unele dintre cele mai frumoase făcături din pastă de zahăr pentru dăruit Mihaililor şi Gavrilei mele. Cum n-am curajul să deschid pozele să văd ce-o rămas din minunile mele colorate, m-am jucat cu bomboanele acestea, ale căror poze nu-s traumatice:)


O gripă o învins repede toate kilele de lămîi ce le mănânc de vro 3 ani şi n-am mai reuşit să duc la capăt ce am plănuit, alimentată bine cu ceai din frunze de ceapă am reuşit 15 bomboane înviitoare din amorţire.

Pentru ele:
- 100 gr ciocolată cu lapte
- 3 linguri lichior cu cafea
- 2 linguri unt
- 1 lingură cafea solubilă
- 50 gr blat cu rom, am cumpărat o prăjiturică făr de cremă
* pentru decorare ciocolată albă, boabe de cafea


- ciocolata topită pe aburi cu untul, adăugate toate cele şi gata de împărţit în cofrajele din hârtie

Eu nu beu cafea şi nu că-i incompatibilă amu cu ceaiurile de busuioace, ci aşa-s din naştere, dar mi-a plăcut mult şi-n prăjitura cu dovleac şi la bomboane!
Eu când o să cresc mare vreau să mă fac bombonăreasă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu