vineri, 29 iulie 2011

Bomboane din ciocolată cu fulgi de porumb şi susan


Cred că imediat după decorurile pentru torturi, în topul pasiunilor mele culinare, se află bomboanele. Într-un an le-am pregătit doar de cateva ori, întotdeauna pentru a le dărui, dar de fiecare dată cate 4-5 soiuri.

După efortul mare consumat cu decorarea bomboanelor anterioare, acum am vrut făr' de nicio bătaie de cap. După o oră aveam 75 de bomboane din 4 categorii diferite.
Primele pe care le postez amu, asta doar pentru că tortul Palermo de la Sfantul Ilie are nevoie de vr'o săptămană pentru a fi gata de publicare, sunt bomboanele cu fulgi de porumb, nesquik, susan şi ciocolată albă.
Tehnica este cea de la bomboanele din ciocolată neagră şi fulgi, pentru a nu le mai face atat de ciufulite, deşi acela le era farmecul, am mărunţit fulgii.

Pentru 15 bomboane  am folosit:
- 4 linguri fulgi de porumb mărunţiţi + 2 linguri pentru ornare
- 1 lingură susan
- 1 lingură nesquik
- 90 gr ciocolată albă topită
  Peste fulgi, susan, nesquik am turnat ciocolata topită;
Aluatul astfel obţinut l-am împărţit cu linguriţa în 15 bucăţi pe care le-am tăvălit prin fulgi.
Mie-mi plac variantele acestea de bomboane pentru că-s atat de permisive încat adesea folosesc la ele tot ce mai am prin casă, iară decorarea finală nu are limite decat de imaginaţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu