miercuri, 20 iulie 2011

Aranjament trandafiri (3)



   Astăzi, de Sf. Ilie, mama-şi sărbătoreşte ziua numelui.
De mulţi ani visez ca darul meu să-i fie vestea: "mămi, aştept o fetiţă, se va numi Ilinca!", nici de data aceasta, nu-i pot face astă bucurie. Anul trecut i-am dăruit tortul carte, din păcate, din cauza căldurii, am ajuns cu el mai mult mort decât viu:) Anul acesta, darul va fi tortul special al Dorei, tortul Palermo, cum lucrez de zor la el, pentru postarea de "la mulţi ani!" am folosit ultimii trandafiri pregătiţi, tot pentru dăruire, tot pentru om drag mie.

La mulţi ani cu sănătate!

Căutând pe blog la ce număr am ajuns cu aranjamentele de trandafiri, am observat cât de mare este diferenţa dintre ele. Primul este făcut după cum m-o dus pe mine mintea pe baza informaţiilor de pe culinar, al doilea este încercat pe tutorialul doamnei Viorica Dinu, iar acesta pe sfaturile domniei sale pentru a elimina din defectele celui de al doilea, este de departe cel mai bun, dar tot departe de a fi perfect!
Eu nu-s în stare să realizez tutoriale, deşi asta mi-aş fi dorit la categoria "decoruri pentru torturi", poate de aceea preţuiesc atât de mult efortul pe care-l presupun în spatele postărilor luminatoare pe care ni le dăruieşte cu atât de multă generozitate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu