duminică, 13 martie 2011

Bomboane din ciocolată si fulgi de porumb
















E musai în zilele ce vin să povestesc despre cum nu reusesc să mai postez, deşi scriu, pozez, gătesc, va fi un curs despre zenul depresiv pe care-l desăvârşesc!


Revin la păpuşoii mei, deci ciocolată şi fulgi de porumb pentru azi. Un desert de post special îmi doream pentru invitaţii mei de Casă Nouă, am pregătit prăjitura cu gem intr-o variantă asemănătoare cu aceasta şi bomboanele ce le scriu amu.
Se obţin foarte repede şi cu bucurie notez că dispar şi mai repede din farfurie, mi-au rămas doar 3 exemplare pentru poza finală!
Ciocolată neagră de post, de aş fi avut vreme pregăteam în casă din cacao, miere şi ulei de palmier, dar am cumpărat 120 gr. şi o pungă de fulgi din care am folosit jumătate, adică 75 gr. şi gata ingredientele pentru 20 de bomboane.

Simplu:
- ciocolatei topite la bain-marie i se adaugă fulgii de porumb























- cu linguriţa se formează bomboane turnând din compozitie pe hârtie de copt şi lăsând la rece, nu la frigider, chiar la temperatura camerei până se întăreşte ciocolata, foarte repede se întâmplă! Eu le-am turnat în cofrajele de bomboane, dar oricum nu au avut o formă definită. Sunt foarte frumoase zgribulite aşa!














- le-am adăugat de final câte un fulg neciocolatos şi gata!











Ideea este Howdini şi-i grozavă combinaţia!

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu