joi, 26 august 2010

Coincidenţe


Pe undeva scria că nu există coincidenţe, ci doar puterea gandului unui om care-şi doreşte cu ardoare ceva, suficient de puternic incat să trezească in ceilalţi acţiunea infăptuirii acesteia.

La prima oră la birou googlesc despre cartea parintelui Arsenie Boca "Cărarea impărăţiei", ce-mi fusese ieri recomandată a fi citită in format pdf pe net. De la primele rezultate ale căutării citesc pe diagonală despre ea ca fiind o carte schimbătoare de drumuri. Ştiam deja cate obstacole fuseseră inlăturate pentru a se ajunge la publicare. Mă hotărasem făr' a citi un rand să o comand online pentru persoana ce mi-o impărtăşise cu bucurie. La prima librărie era stoc epuizat, la a doua 110 lei + taxe curier. Trimit comanda!

Peste un ceas telefon, urmat de intalnire. "Maria, am comandat dimineaţă pe net pentru tine cartea!"/"Şi eu pentru tine, cartea dimineţă pe net! ".

El a făcut o alegere mai bună, a comandat-o cu 80 lei+taxe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu